detoksa bakış

sinem hafta sonu detoks'a gitmiştir. ender saraç oranın detoks uzmanıdır.

Sinem: Ay ender'e, siz hiç içki içmiyor msuunuz çok mu zararalı falan diye sordum
adam ben 5 vakit namaz kılıyorum 3 kere hacca 8 kere umreye gittim dedi
ben de ahahah diye güldüm.
Aslı: Ahahahahha!
Sinem:Adam ben ciddiyim aslında dedi.
Aslı: Eee ümreye gitmişse içki içilmiyor mu? Ben de onu anlamadım.
Sinem:içilmiyormuş herhalde, bilmiyorum ben de anlamam takdir edersin ki
ASlı: alla alla zayıf mı adam?
Sinem: adam nasıl zayıf aslı resmen 30 gösteriyo 50 yaşında o kadar gergin ki cildi
Aslı: Sen de diyeydin, evet biraz kilo problemim var ama dinsel açıdan zayıfım :)
Sinem: ahahahahahaha artık uzatmiyim dedim
ASlı: eheheh emeeenn başlarım ayol 50 isem inadıma 60 göstereccem
Sinem: abi hepimiz ölcez istersen 100 yaşında 50 göster be öff yani iyi yaşarım öyle ölürüm en azından
Aslı: evet içkimi içip güzelleşirim beni merak etmesin :)
Sinem: ehehehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder